کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

*هیچ*

طبقه بندی موضوعی

مرتب سازی حبابی (Bubble Sort)

برنامه ای بنویسید که n عدد از ورودی بگیرد و آن را مرتب سازی حبابی کند.

جواب در ادامه مطلب...

الگوریتم مرتب سازی حبابی اینه که هر عدد را با عدد بعدی خود مقایسه می کند.برای مثال برای 4 عدد (1 3 9 4)،اینطور مرتب می شود:

//******************************************

مرحله اول:

1.عصو 0 با 1 مقایسه ولی جابجا نمی شوند.

2.عضو 1 با 2 مقایسه و جابجا می شوند.   --> (1 9 3 4)

3.عضو 2 با 3 مقایسه و جابجا می شوند.   --> (9 1 3 4)

//******************************************

مرحله دوم:

حالا یک عضو (9) در سرجای اصلی خود قرار دارد.پس دیگر عددی را با آن مقایسه نمی کنیم.

 

1.عضو 0 با 1 مقایسه و جابجا می شوند.   --> (9 1 4 3)

2.عضو 1 با 2 مقایسه و جابجا می شوند.   --> (9 4 1 3)

//******************************************

مرحله سوم:

الآن دو عضو (9 و 4) در سر جای اصلی خود قرار دارند و فقط باید دو عضو 3 و 1 را باهم مقایسه کنیم.

1.عضو 0 با 1 مقایسه و جابجا می شوند.  --> (9 4 3 1)

//******************************************

اینم از کد:http://tny.cz/cec4801b

موفق باشید. :دی

 

نظرات  (۶)

ممنون بابت اطلاعات خوبتون.
پاسخ:
قابلی نداشت! D:
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام!اگه میشه کد ای برنامه که اعدادو حبابی به خروجی میبره بهم بدی ممنون!شماره تماسم (***********)اگه وقت کردی تک بزن شمارتو داشته باشم.اخه این برنامه واسم مهمه!بازم ممنون.

پاسخ:
سلام.لینک رو گذاشتم منتها متن tny.cz به بقیه رو انتخاب کنید و در مرورگر خودتون پیست کنید.متاسفانه الان به کامپیوترم دسترسی ندارم.

بازم نشد!بی زحمت واسم ایملش کن!ممنون میشم.

پاسخ:
دوست عزیز براتون فرستادم.دقت کنید که توی فولدر junk نرفته باشد.
  • محمد سهرابی
  • اقای محمدی مرسی.دستون درد نکنه.من فعلا میخوام از فایل استفاده کنم.

    فقط یه سوال اقای محمدی شما تجربه مسابقات  ACM  رو دارید؟؟اگه دارید میخوام بهم بگید باید چه قسمت های رو بیشتر تمرین کنم و اگه کلا نکته ای دارید به من بگید..خیلی خیلی شرمنده.........

    پاسخ:
    بله.من بعضی مواقع در آزمون های آنلاین کدفورسز شرکت می کنم و Expert هستم.همچنین در مسابقات برنامه نویسی سلام کاپ شرکت کردم.acm امیرکبیر هم میخواستم شرکت کنم ولی نشد.
    من توصیه می کنم سوالات کد فورسز را حل کنید، در مسابقات آن که هر چند روز یکبار برگزار میشه شرکت کنید، مسابقات آزاد بیان هم خوبه.
    ممنون
  • محمد سهرابی
  • بی زحمت ادرس سایتاشون رو هم بدین.مرسی .تشکر
    پاسخ:
    سلام.
    کدفورسس : codeforces.com 
    سوال ها رو حل کنید یا اگر میخواهید در محیط امتحان قرار بگیرید،در کاننست ها شرکت کنید.توجه کنید که ابتدا باید کانتست div 2 شرکت کنید سپس اگر امتیازتون از ۱۷۰۰ بیشتر شد،می توانید در div 1 شرکت کنید.
    مسابقات برنامه نویسی بیان (سالی یکبار) : contest.bayan.ir
    بقیه آزمون هایی که گفتم حضوری بودن و سالی یک بار بودند.
  • محمد سهرابی
  • مرسی.دست گلت درد نکنه.خیلی گلی.
    پاسخ:

    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی