کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

*هیچ*

طبقه بندی موضوعی

مسابقات برنامه نویسی

سلام.ببخشید مطلب نمی ذارم،درگیر امتحانات پایان ترم هستم.می خوام judge راه بندازم و مسابقات برنامه نویسی راه بندازم.از آقای محمد مهدی جهان آرا و ... دعوت می کنم که طراح سوال بشند.ولی چون اینکار هزینه داره و مسابقات برنامه نویسی شما کاملا رایگانه،نیاز مند نظر شما هستم.آیا مایلید که مسابقات برنامه نویسی ساخته شود؟

نظرات  (۵)

Salam. Chetori baraye ios app minvisi??? Mage kite ios nemikhad????

پاسخ:
کیت آی او اس رو به راحتی میشه گیر آورد.

سلام

من حسابی گیج شدم

برای شرکت در مسابقه

آخرش باید توی وبلاگ ثبت نام کنیم

یا توی سایت

اگر باید توی سایت ثبت نام کنیم

خوبه که بدونید که ثبت نام سایت ظاهرا خرابه

تا اطلاعات رو وارد می کنیم و ثبت نام میکنیم به یه صفحه سفید و زرد رنگ میره که یه جورایی ارور میده

حالا چی کار کنیم

خیلی ممنون

پاسخ:
آقا من باید چند بار به شما بگم؟شما کجای وبلاگ آریا رو دیدید که گفته باشه وبسایت درسته و راه افتاده؟؟من هر وقت تموم شد تو خود وبلاگ آریا هم گفتم که اعلام میکنم.
  • محمدصادق دهقان نیری
  • سلام
    میشه بگید چه جوری جاج می نویسید و روی هاست اجرا می کنید. خواهش می کنم بگید. خیلی علاقه مندم.
    پاسخ:
    به زودی (البته از همون به زودی های بیان D:) آموزش جاج رو با زبان ASP.net به صورت VB.Net و C# میذارم.البته کمتر کسی مثل من همچنین چیزی رو رو هاست درست میکنه.به هر حال هر وقت با هیئت مدیره مشورت کردم،میذارم.ضمنا اطلاعات خودتون رو از برنامه نویسی و زبان هایی که بلدید بگید.شاید بتونم بهتون کمک کنم.
  • محمدصادق دهقان نیری
  • اگه روی هاست نیست پس روی چیه؟
    من هاستم فقط php پشتیبانی می کنه.
    من زبان های vb6  php  html css  c c++  opencv و اگر هم وقت کردم دوباره یادگیری c# asp رو ادامه می دم.
    بله تبادل لینک هم می کنیم. D:
    من کد جاج به زبان bash رو دارم. مال جاج دانشگاه یزده ولی مشکلش اینکه من سرور مجازی ندارم. فقط یه هاست دارم.
    پاسخ:
    جواب شما به صورت نظر خصوصی داده شد.
  • محمدصادق دهقان نیری
  • یعنی روی هاست نمیشه اجراش کرد.
    پاسخ:
    نظر شما در وبلاگتان جواب داده شد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی