کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

*هیچ*

طبقه بندی موضوعی

C++ Studio به زودی...

C++ Studio نام برنامه جدید من است که همانطور که از نامش پیداست٬ محیط همه کاره ++C است.به زودی این نرم افزار را منتشر می کنم که مطمئنم بعد از Visual Studio ٬ این بهترین محیط برنامه نویسی ++C خواهد شد. (چه اعتماد به نفسی‌ D:)

قایلیت های این برنامه:

  • ساخت چندین پروژه در یک برنامه
  • محیط کاربری زیبا ٬ ساده و جذاب
  • قابلیت Debug با Break Point
  • قابل استفاده در مسابقات المپیاد کامپیوتر ( یعنی میتوان قابلیت Debug را غیر فعال کرد)
  • قابل استفاده در مسابقات برنامه نویسی
  • پرینت کد با فرمت بندی
  • و...
  • البته امکان Code Hinting هم هست.ولی تصمیم نگرفتم اضافه کنم.

منتظز خبر های جدید باشید...

نظرات  (۵)

  • سید امیر علی حیدری
  • سلام آقا سپهر

    من با برنامه های مدیریت محتوی وردپرس سایت رو طراحی می کنم

    منظورت از برنامه اگه نوع برنامه مدیریت محتواست اینه اما اگر برنامه برای کد نویسی تو محیط اون برای این تو زبان رو می پرسی باید از دریم ویور یا نت پد پلاس استفاده کنید

    موفق باشید
    یا حق/.
  • سید امیر علی حیدری
  • الان متوجه منظورت شدم
    برای اینکار می تونی از امکان که فتوشاپ به همین منظور تو برنامه اش گذاشته استفاده کنی.
    تبدیل PSD یا JPG به Html
    بعد از طراحی قالبت تو فتوشاپ توسط ابزار Slice tool هر طوری که دوست داری طرحت رو قسمت بندی کن
    {این قسمت ها بعد از عمل تبدیل، به table تبىیل میشن}

    بعد از اتمام این مرحله از قسمت File گزینه save for web& Devices رو انتخاب کن.
    تو پنجره باز شده کیفیت قالبت رو تنظیم کن و روی Save  کلیک کن.

    نکته مهمی که وجود داره اینکه باید فرمت ذخیره سازی رو حتماً روی  HTML and Imagess قرار بدی و فایلت رو ذخیره کنی.

    بعد از ذخیره سازی یک فایل HTML که کنارش فولدر Image هست درست میشه. به همین راحتی.

    در ضمن با افتخار لنکت کردم و امیدوارم تو آینده بیشتر با هم ارتباط داشته باشیم.
    چند تا سوال دارم ازت؟
    رشته ای تحصیلی ات چیه؟ برنامه نویسی سی پلاس پلاس و سی شارپ رو از کجا شروع کردی و از چه منابعی شروع کردی به خوندن؟ همینطور کد نویسی HTML5 , CSS3؟ از سی دی های چند رسانه ای استفاده کردی؟

     من به صورت تئوری فقط تویه دانشگاه چند واحد گذروندم و چندتا مقاله ای مختلف آموزشی مطالعه کردم و بقیه اش کاملا تجربی بوده و خیلی سختی کشیدم.


    پاسخ:
    خیلی ممنون.من خیلی متعجبم که شما چطور فهمیدید من #C هم بلدم!کلا خیلی به کامپیوتر و مخصوصا برنامه نویسی علاقه زیادی دارم.من ابتدا ++C رو موقعی که ربوکاپ رو برای سوم راهنمایی گذاشتن کامل یاد گرفتم بعد اومدم دبیرستان سلام ایران زمین از استاد کامپیوتر مدرسم VB.net رو یاد گرفتم بعد دیگه استاد نداشتم.خودم رفتم از روی VB.net ٬ #C یادگرفتم بعد میخواستم تحت وب بنویسم٬ چون هر روز معلم کامپیوترم رو میدیدم تو مدرسه٬اون بهم گفت برم ASP.net یاد بگیرم.(از PDF استفاده کردم)اون موقع همزمان مجبور شدم HTML و CSS و Javascript (از w3schools.com بیسش رو یادگرفتم بقیه رو خودم یادگرفتم) رو یادبگیرم.بعد دیدم هاست ویندوز کمه رفتم PHP یاد گرفتم!(از PDF یادگرفتم)این بود داستان برنامه نویسی ما!
    الان دوم دبیرستان رشته ریاضی هستم.در آینده رشته کامپیوتر-نرم افزار میخوام بخونم.
    شما هم لینک شدید.
    سلام خیلی ممنون که مرا در پیونهایتان گذاشتید فقط لطفا مرا به این شکل بگذارید :
    Let's Learn | بیایید بیاموزیم
    پاسخ:
    دیگه گروهه ! باید گذاشت!
  • محمد سهرابی
  •  اقای محمدی واقعا خسته نباشی .با کارات حال کردم. همون طور که قبلا گفتم من عاشق برنامه نویسی هستم.ولی فعلا قدرتم کمه ولی ایشالا به زودی خوب میشم. اونوقت خیلی دوست دارم همه جوره کمکت کنم.

    بازم مرسی ایشالا موفق باشی.

    پاسخ:
    خواهش میکنم D:
    "سلام علیکم، ایام سوگواری بر شما تسلیت"
    شما دعوتید...

    از این به بعد، پایان نامه ها، پروژه ها و تحقیقات مان را با قالب های مذهبی ارائه دهیم.

    دانلود رایگان قالب های زیبای مذهبی برای نرم افزار پاورپوینت:
    موضوع موردنیاز خود را مطرح کنید تا در صورت امکان قالبی متناسب با موضوع شما طراحی کنیم.

    ضمنا با کمال افتخار منتظر انتقاد، پیشنهاد و دیدگاه های شما هستیم.  یا علی
    پاسخ:
    باتشکر،
    ببخشید دیر پاسخ شما را دادم چون اینترنت نداشتم.
    حتما سر میزنم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی