کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

*هیچ*

طبقه بندی موضوعی

مرکز برنامه نویسی و المپیاد کامپیوتر

سایت codecenter برای المپیاد کامپیوتر و برنامه نویسی معمولی تا پیشرفته در حال احداث است و به زودی راه می افتد.

در این سایت مسابقات برنامه نویسی، مرحله 3 ، در قسمت المپیاد کامپیوتر برگزاری میشود.همچنین در قسمت برنامه نویسی ، آموزش زبان های برنامه نویسی، پروژه ها و Reference های برنامه نویسی گذاشته می شود.

آدرس فعلی این سایت ، codecenter.blog.ir است و به زودی وقتی سایت راه بیفتد آدرس جدید آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

برنامه نویسی سایت و جاج و... توسط خودم انجام خواهد شد.

ما به یکسری نیرو در هر دو بخش المپیاد کامپیوتر و برنامه نویسی نیاز داریم که عبارت است از:

  • برنامه نویس
  • طراح سوال المپیاد کامپیوتر (مرحله 3)
  • طراح سوال برنامه نویسی المپیاد کامپیوتر
  • طراح گرافیک
  • کسانی که رشته ریاضی محض یا کامپیوتر یا ... را خوانده اند.

هدف ما کمک به برنامه نویسی در کشور ایران می باشد.لطفا اگر تخصصی یا مدرکی یا ... دارید، همین حالا استخدام شوید!فرم استخدام در سایت codecenter.blog.ir موجود میباشد.

باتشکر

نظرات  (۱۵)

سلام آقا سپهر حال شما ؟ 

خواستم بپرسم شما دانش آموز کجا بودید ؟ چون من یه دوستی داشتم توی شهید بهشتی شهر ری هم اسم و فامیل شما بود 

ممنونم 

اگر ممکنه همین جا پاسخ بدید چک می کنم
پاسخ:
سلام.من مدرسه سلام ایران زمین درس میخونم.
یک تشابه اسمیه.
  • مهرداد سیف زاده
  • سلام لینک شدید
  • محمد سهرابی
  • اقای محمدی من ثبت نام کردم.خیلی خوشحال میشم بتونم کاری انجام بدم ولی مشکل من اینه که تازه کارم. من ++cرو که کتاب درسیمون بود تا اندازه ای کار کردم ولی دوست دارم با جاوا ادامه بدم تازه هم رفتم سراغ جاوا و شروع به خوندن کتابش کردم. من خودم رو خیلی مبتدی میدونم ولی به سرعت یاد میگیرم چون خیلی علاقه دارم. فقط منتظرم امتحانای این ترمم تموم بشه و جاوا رو با قدرت شروع کنمو ولی بازم اختیار با شما اگه فکر میکنید من میتونم کاری انجام بدم در خدمتم. من همیشه به اینترنت دسترسی دارم مخصوصا شبها.

    پاسخ:
    ممنون. شما مدیر انجمن شدید.
    Forum.codecentre.ir
    ====
    اشکالی نداره ، انجمن برای یادگیریه.
  • آرش لطیفی
  • دیگه تو این وبلاگ ادامه نمیدی ؟
    پاسخ:
    چرا.... ادامه میدم ولی فعلا سرم شلوغه. درضمن تاریخ این مطلب رو بخون ببین از کی آپدیت نکردم...
    یه اسلاید شو باشه که بشه تو بیان ازش استفاده کرد / همین
    زیبا و رسمی هم باشه
  • مهدی ایکس
  • قصد آپ نداری !!! :)


    + وقتی که من باید بیام بهت بگم بیا وبم !!! عــــــــــــــــــــصبی میشم :|

    پاسخ:
    دو هفته بود اینترنت نداشتم، امروز وصل شد!:))))))))))))))))))))))))
  • سجاد صالحی
  • سلام دوست عزیز
    سه بعدی سازی شهر تهران کار کمی نیست باید یه گروه حرفه ای داشته باشی که این کارو انجام بدی
    با برنامه CityEngine کار نکردم آشنایی خاصی با این برنامه ندارم  اما در مورد GIS Data هم میتونم بگم که به کدوم بخش از فایل های gis رو لازم داری 
    برای ساخت مدل سه بعدی از شهر تهران اگه با کیفیت میخوای کارش کنی از برنامه 3max یا با برنامه گول اسکی چاپ که از کیفیت پایین تری برخورداره  میشه کارش کرد
    اگه نظر منو میخوای  ی منطقه تهران رو سه بعدی کن  بهتر  
    پاسخ:
    خوب بگید به کدوم بخش نیاز دارم.
  • سجاد صالحی
  • من چند تا فایل gis از تهران دارم اما به درد سه بعدی نمی خوره 
    واسه این کار فایل کامل gis میخوای که میشه توی شهرداری دنبالش گشت که گیر آوردنش خیلی سخته 
    پاسخ:
    پس به نظرتون چه کنم؟
  • سجاد صالحی
  • به دست اوردن فایل های gis اونم کاملشون کار سختیه . چون هزینه تهیه نقشه ها و فایل های gis بالاس به هرکسی این نقشه هارو نمیدن

    پاسخ:
    منطقه ای چی؟
    مثلا فقط منطقه 5؟
  • سجاد صالحی
  • نقشه gis   منطقه 5 تهران دارم  اما به درد این کار تو  نمیخوره  
    پاسخ:
    همونم به درد میخوره. میتونید بدیدش؟
    سلام دوست عزیزم
    وب بسیار زیبا و نابی داری
    به وب بنده هم سر بزنید اگه لایق دیدید.
    عیدتون مبارک و شهادت حضرت فاطمه (س)دخت نبی بر شما و تمام شیعیان تسلیت باد.
    تبادل لینک هم مایل باشید در خدمتم

    یک بخشی هم باز کردم به عنوان آچار فرانسه بلاگ .آی آر
    آموزش هایی برای وبلاگ های بیان
    که تا حالا کد صفحه بندی مطالب وب به صورت کامل
    کد اشتراک مطالب بلاگ های بیان در شبکه های اجتماعی فیس بوک ، گوگل پلاس ، افسران
    و کد جستجوگر سلام در وبلاگ شما برای کاربرانتان تا در مطالب وبتان جستجو کنند.
    منـــــــــــــــــــــــــــتظر شما هستیم
    گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد
    پاسخ:
    کد اشتراک مطالب و کد جستجوگر سلام از راحت بودن نوشتن چنین برنامه هایی بگذریم نیاز به خرید جاوااسکریپت داره ... و من نمیخرم ! :دی
    bebakhshid man paye aval salam iranzaminam mikhastam bebinam bara azmoon bashgah olampiyad energy  chi bayad bekhoonim va soalaash che jooriye mer30
    پاسخ:
    ترکیبیات و دیگر هیچ ! از آقای کوثری بگیر تمریناتش رو ... .
    mishe ye kam bishtar tozih bedin va begin soalash che joriye va che mabahesi ro az che ketabi bekhoonim kheyli ghabooli too bashgah baram moheme
    پاسخ:
    آنالیز ترکیبی الگو رو بخون
    و ضمنا از آقای کوثری نمونه سوالات باشگاه رو بگیر ! چون تقریبا شبیه همون میاد تو آزمون و یادمه دوره ما یکیش اصلا خود سوال دوره قبلی بود فقط عددش عوض شده بود !
    با تشکر از کمکاتون تونستو باشگاه قبولرشم فقط توی باشگاه برای المپیاد ریاضی و کامپیوتر چه درسایی میخونید؟منظورم ترکیبیات و ایناس(زنگ اموزشی
    پاسخ:
    کلا 
    تا ترم 1 باشگاه (متاسفانه) چیزی به اسم المپیاد کامپیوتر وجود نداره ! و همه میرن ریاضی :|(البته زمان ما که انرژی اتمی بود اینطوری بود مال شما عوض شده برنامش فکر کنم) ترکیبیات - جبر - نظریه اعداد - هندسه است ...
    بعد اونوقت نمیدونید الان چه جوریه و ترم 1 باشگاه تا کی است و معلمای اونجا چه جورین و اونجا رفتن به درس عادیت اسیب نمیزنه
    پاسخ:
    میگم یه کاری ! 
    ----
    من کلاس چمران 2 هستم ! بیا اونجا کامل صحبت کنیم !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی