کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

*هیچ*

طبقه بندی موضوعی

دیگر به jQuery نیاز ندارید. (مخصوصا اسلاید شو)

کمی در وبلاگ آریا تغییراتی توسط من به وجود آمده است.اشتباه نکنید؛ما بسته پیشنهادی و یا اختیاری بیان را نخریده ایم.شاید برایتان جالب باشد که با همین ترفند میتوان اسلاید شو نیز ساخت.در صورتی که بیان می‌گوید برای ساخت اسلاید شو باید امکان جاوااسکریپت را خریداری کنیم!

این تغییرات با قطع همکاری من با آریا ، به آدرس  http://smtemplates.blog.ir منتقل شد.

به وبلاگ آریا توجه کنید:

  • موس خود را بر روی آیکون های بالای صفحه ببرید.
  • به آرم سلام ایران زمین توجه کنید.
 

برای درخواست یا سوال همین جا نظر بگذارید.

نظرات  (۷)

  • آرمان غفاری
  • در وبلاگ من هم توسط ایشون یه سری تغییرات اساسی انجام شده .
    ممنون سپهر .
    این وبلاگه منه : imo-ioi.blog.ir
    تغییراتی که توسط سپهر در وبلاگ من انجام شده :
    1 - تغییر رنگ لوگو
    2 - تغییر اساسی قالب ( تقریبا میشه گفت که قالب من رو از اول طراحی کرد )

    به شما پیشنهاد می کنم که حتما از سپهر کمک بگیرید .
    موفق باشید !
  • سید میلاد موسوی
  • درود فراوان؛
    امیدوارم حالتان خوب و زندگی به کامتان باشد؛
    به ما هم سر بزنید و اگر مایل به داد و ستد پیوند بودید آگاهمان کنید؛
    شاد باشید؛
    بدرود.
  • شاهین اولاد
  • سلام.من امکان استفاده از جاوا اسکریپت رو خریداری کردم.میخوام یه اسلاید شو مثه وبلاگ  http://pap.blog.ir/ داشته باشم،قالب وبلاگمم دقیقا همونه میشه کمکم کنید؟
    پاسخ:
    سلام.در اسرع وقت رسیدگی می کنم.فقط بگید چند تا اسلایدشو میخوایید؟یعنی چند صفحه؟لطفا متنو عکس مورد نظرتان برای هر اسلاید را بفرستید.
    میتوانید موارد لازم را در پوشه ی templates وبلاگتان بگذارید و من را موقتا نویسنده کنید تا این را برای شما درست کنم.
    باتشکر
  • شاهین اولاد
  • واقعا ممنون،توصیه میکنم حتما از آقای محمدی استفاده کنید.هم کارشون خیلی دقیقه هم بسیار سریع انجام میدن.
    پاسخ:
    خواهش می‌کنم.قابلی نداشت.
    با سلام.من یک کد اسلایدشو میخوام به پست ثابت وبلاگم اضافه کنم.کد رو توی اول ویرایش قالب وارد کردم
    ولی اسلایدشو اول صفحه قرار میگیره .همینطور که گفتم میخوام از اسلاید شو توی پست ثابتم استفاده کنم که همیشه اول باشه باید چی کار کنم؟میشه راهنماییم کنید به طور کامل لطفا؟آخه از برنامه نویسی هم چیزی سر در نمیارم
    پاسخ:
    در ویرایشگر متن پست خود، یک دکمه ای به اسم نمایش کد است.اون دکمه رو کلیک کنید و اول متنی که ظاهر شد،کد اسلایدشو خود را وارد کنید.
  • برنامه نویس
  • ممنون
    پاسخ:
    من که کاری نکردم!
    سلام
    من کد اسلاید شو شما رو لازم دارم
    میشه لطف کنی برام بفرستی به alisabaghan@gmail.com
    خیلی خیلی ازت ممنون میشم
    آقایی
    پاسخ:
    سلام.
    پاسخ شما در وبلاگتان داده شد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی