کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

*هیچ*

طبقه بندی موضوعی

iOS ایرانی - کاری دیگر از من! (نظر سنجی در مورد پولی کردن)

سلام.من در حال ملی کردن سیستم عامل آی او اس (اعم از فارسی سازی و آپدیت ایرانی و ...) و سپس ساختن نرم افزاری مانند iBooks که می توانید در آن مجله و کتاب جستجو کنید و اگر پولی بود ، آن را بخرید و ... هستم و همه ی این ها را می خواهم در یک پک برای دانلود بگذارم.حال من یک سوال از شما دارم ، این را پولی کنم با نه؟توجه کنید که زحمت زیادی برای اینکار دارم می کشم.لطفا در نظرات با دلیل به من بگید.

در ضمن می خواهم آموزش ساخت برنامه با زبان VB.Net (برای آی او اس مجبوریم تحت وب بنویسیم) را در همان پک یا بصورت جدا قرار بدهم.

لطفا نظر بدهید . سپهر محمدی

توجه:این امکانات در ورژن 1 می باشد و در ورژن های بعد امکانات دیگری مانند App store ایرانی به جای Apple App store اضافه خواهد شد.

 

 

نظرات  (۵)

فکر کردی می تونی مثل ios برنامه بنویسی ؟

اگه عین ios اپل برنامه اش را بنویسی خیلی خفنی !


راستی شما کجا درس می خونی؟


المپیادی هستی؟
بهت پیشنهاد می کنم حتما برو المپیاد کامپیوتر !

خیلی راحت موفق میشی !

موفق باشید !
پاسخ:
خیلی ممنون.در رابطه با المپیاد،میدونید که توی ایران المپیاد ریاضی و کامپیوتر مخلوط شده است.من هم به خاطر جبر و نظریه اعداد ضعیف ، از المپیاد اومدم بیرون.مدرسه هم برای من (که می دونست برنامه نویسی ام خوبه) بعد از اون قضیه کاری نکرد که وارد المپیاد کامپیوتر بشم.برای همین تصمیم گرفتم تا به جای المپیاد ، توی مسابقات بیان شرکت کنم و از سال جدید مسابقات را شروع می کنم.من مدرسه سلام ایران زمین درس می خونم.
منظورتون این بود که سیستم عامل iOS که 100 برنامه نویس خفن اون رو نوشتن ، من بنویسم؟؟!!
من در کار ویرایش iOS و نوشتن برنامه برای iOS هستم(البته بدون مک).نه نوشتن خود سیستم عامل iOS،اصلا از برنامه نویسی اش بگذریم،امکاناتش رو ندارم.
راستی نگفتید.Iranian iBooks + Persian iOS پولی باشه یا نه؟
ممنون از نظرتون.
Chetori baraye ios app minvisin ?????
پاسخ:
با xcode با زبان برنامه نویسی objective-c در مک منتها چون باید 100$ در سال بدم(که مسلما نمییدم)،برنامه ای که من می نویسم برای جیلبریک شده هاست.
اگر مک گیرم نیومد تحت وب می نویسم با زبان برنامه نویسی ASP.NET
  • سبحان خوش دست
  • فعلا بدون که ASP زبون برنامه نویسی نیست !
    صرفا یه تکنولوژی برای پیاده سازی زبان برنامه نویسیه ! 
    هوم ؟!
    پاسخ:
    برنامه نویسی دات نت تحت وب از نظر زبانی دو حالت داره:
    Razor , aspx اوکی؟
    سینتکس aspx : همه ی کد ها درون <% %> قرار گرفته و تعریف یک Page و MasterPage با زبان ASP.net نوشته می‌شود.در Code-Behind یا <script> ٬ کد به زبان مثلا VB.net نوشته می‌شود.
    سینتکس Razor: همه ی کد ها بعد از @ قرار میگیرند.بازهم برای تعریف Page  و ... با زبان ASp.net تعریف می شود.
    --------------------------
    در ASP.net تکنولوژی های جدید نیز وجود دارد مانند MVC که جدیدا مایکروسافت برای داشتن هردو تکنولوژی Web Form و MVC ٬ Web API را درست کرده است.
    -----------------------
    ASP.net یک زبان مارکاپ مانند HTML است.
    درود به شما. :)
    پاسخ:
    همچنین! (:
  • سپهر حسینی
  • سلام ببخشید میتونم بپرسم شما کجا زندگی میکنید شهر منظورمه ؟؟ 
    ممنون میشم جواب بدید....
    پاسخ:
    تهران
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی