کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

کد،کد و بازهم کد

این وبلاگ همش کده!

*هیچ*

طبقه بندی موضوعی

سوال برنامه نویسی (2)

پلیس جزیره برتاکو

خواندن ِشماره‌ی پلاک ماشین‌های متخلّف از داخل آینه، یکی از مشکلات پلیس جزیره‌ی برتاکو است. با اینکه پلیس در تشخیص ارقام پلاک از داخل آینه مشکلی ندارد، کنار هم قرار دادن این ارقام برایشان سخت است. اخیراً دانشمند جزیره‌ی برتاکو به جزیره‌دار گفته آنها باید پلاک جلوی ماشین‌ها را کلّاً برعکس چاپ کنند تا پلیس راحت‌تر شماره‌ی پلاک‌ها را یادداشت کند. جزیره‌دار در پاسخ گفت: «آی کیو، اونوقت اونایی که می‌خوان مستقیم پلاک رو بخونند چی کار کنند؟». در نتیجه تنها راه حل، استفاده از یک برنامه‌ی کامپیوتری برای برگرداندن شماره‌ی پلاک‌های نوشته شده از درون آینه می‌باشد.

برنامه‌ای بنویسید که با گرفتن تعدادی شماره‌ی پلاک که از آینه خوانده شده، شماره‌ی درست پلاک‌‌ها را چاپ کند. هر پلاک عددی ۴ یا ۵ رقمی است که رقم اوّل و آخر آن صفر نیست.

ورودی مساله:

در خط اوّل 1 \leq T \leq 100 می‌آید که نشان‌دهنده‌ی تعداد پلاک‌هاست. در T خط بعد، در هر خط عدد خوانده شده از داخل آینه می‌آید.

خروجی مساله:

به ازای هر عدد خوانده شده که در ورودی آمده، شماره‌ی صحیح پلاک را در خروجی بنویسید.

ورودی و خروجی مثال:

 نمونه خروجی

 نمونه ورودی

54321

8084

   2

12345

4808

نظرات  (۱)

  • آرمان غفاری
  • جوابو بگو.
    پاسخ:
    اینم از جواب:
    http://paste.ubuntu.com/1537913
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی